Musuh

Dengan kapasitinya sebagai Senator, Tan Sri Ibrahim Abu Shah pernah membangkitkan dalam Parlimen isu DAP mahu menjadikan Pulau Pinang sebuah negeri Christian-Yahudi yang condong kepada zionisme.

Isu yang dibangkitkan oleh Ibrahim telah disanggah oleh seorang Timbalan Presiden DAP berbangsa Melayu dengan bidasannya, “Apa salahnya Pulau Pinang menjadi negeri Christian?”

Ibrahim mengemukakan beberapa buah buku yang telah mendedahkan agenda tersembunyi DAP dalam gerakan mereka untuk menjadikan Pulau Pinang sebuah negeri Christian-Yahudi. Malah sudah gah terpampang Salib ‘gergasi’ di Pulau Pinang yang pernah menjadi isu kontroversial, tapi ditepis dengan pelbagai alasan oleh kerajaan DAP Pulau Pinang.

Menurut Ibrahim agenda tersebut dipelopori oleh DAP yang menurut pandangan penulis buku berkenaan, ‘DAP adalah lebih berbahaya daripada ISIS, IS atau pun Daesh’ yang pernah bertindak ganas di Iraq dan Syria serta di negara Barat.

Dunia telah dihujani dengan satu serangan dakyah Islamofobia dengan pandangan bahawa ISIS amat berbahaya dan ditanggapi sebagai pengganas global.

Namun, penulis buku tersebut menegaskan bahawa DAP jauh lebih berbahaya daripada ISIS, IS ataupun Daesh yang telah ditolak oleh Al-Qaeda kerana tindakan ganas ISIS atau Daesh itu sendiri.

Gerakan DAP amat terancang, menggunakan pendekatan camouflage (penyamaran), proksi (perwakilan atau ejen), dan deception (penipuan).

Pendekatan mereka adalah halus (invisible) tidak dapat dikesan kerana penuh kerahsiaan, yang diasaskan oleh Evangelical Christian.

Malah terdapat pandangan bahawa Evangelical Christian adalah satu mazhab agama Christian yang sesat sama seperti fahaman Syiah Iran yang difatwakan sebagai kaum munafik Islam dan sesat.

Evangelical Christian tidak sama dengan golongan generic Christian dan mereka ini hanyalah satu golongan kecil.

Di Malaysia sendiri, majoriti masyarakat Cina adalah beragama Taois, dan Budha. Hanya kira-kira 9% sahaja orang Cina yang beragama Kristian. Walaupun begitu Evangelical Christian hanyalah merupakan pecahan 2% daripada penganut Christian itu di Malaysia.

Jumlah mereka amat kecil, tetapi mereka amat kuat.

Mereka bukan berpegang kepada fahaman Kristian yang biasa dikenali oleh masyarakat Malaysia, tetapi menurut Ibrahim sebagaimana yang dirujuk kepada penulis buku tersebut, mereka adalah ‘Christian Zionist’.

Ibrahim menjelaskan, di Malaysia Christian Zionism ini dipelopori oleh DAP dan nama-nama pemimpin DAP secara terang-terangan disebut dalam buku tersebut.

Ibrahim juga menegaskan bahawa dia bukan cuba hendak menghasut tetapi dia mahu menyampaikan mesej supaya pemimpin-pemimpin Melayu dalam DAP kembali ke pangkal jalan.

Begitulah juga dengan pemimpin Melayu yang menjadi boneka DAP dalam PH supaya sedar, dan tidak lagi bersekongkol dengan golongan yang cuba memusnahkan kuasa Islam di negara ini, lantas tergolong sebagai golongan munafik yang menentang agama Allah.

Ibrahim mahu masyarakat majmuk Melayu-Cina-India yang berpegang kepada ‘kontrak sosial’ dalam memaktubkan prinsip-prinsip Perlembagaan Persekutuan supaya bergabung semula dan hidup saling hormat-menghormati antara satu sama lain, mempertahankan keharmonian dan kestabilan sosial untuk membangunkan negara.

Menariknya menurut Ibrahim, ada dalam kalangan pemimpin DAP sendiri yang tidak tahu dan terkejut dengan rahsia gerakan DAP sebagaimana yang didedahkan oleh penulis buku tersebut.

Soal agama kepada masyarakat Melayu adalah perkara yang amat sensitif dan kontroversial sekiranya mencabar agama mereka.

Namun demikianlah yang cuba digerakkan oleh Christian-Zionist yang kini rakyat dapat lihat dalam gerakan ratifikasi ICERD, ratifikasi Statut Rome, menentang dan menghina Raja-Raja Melayu kerana Raja-Raja adalah payung agama Islam, memburukkan agama Islam melalui tindakan-tindakan tertentu dan memusnahkan ekonomi badan-badan Islam.

Malah atas nama deception (penipuan) parti PH telah dilihat sebagai menipu rakyat dalam kempen pilihan raya PRU14 serta manifesto ’10 janji-100 hari’ mereka yang penuh dengan bulan-bintang. Adakah itu semua sebahagaian daripada agenda DAP?

Kini rakyat cuba dibutakan dengan kehadiran pemimpin DAP berbuka puasa, memberi sumbangan kepada masjid, Cina DAP berhujah menggunakan ayat Al- Quran, membantu sekolah tahfiz. Harap kaum Muslimin tidak terlena dengan taktik camouflage dan deceptif mereka.

Rakyat juga tertanya-tanya adakah penubuhan Sekolah Demokrasi DAP yang berjaya melahirkan orang-orang tertentu dalam kalangan masyarakat Melayu Islam yang berpegang kepada fahaman liberalisme dan pluralisme agama itu sebahagian daripada agenda DAP untuk memusnahkan Islam?

Bekas Timbalan Pengerusi Biro Buruh DAP, Amran Ahmad pernah mendedahkan bahawa, “Saya dipecat kerana mengkritik tindakan DAP menyebarkan fitnah serta melakukan propaganda jahat sebelum PRU14. Salahkah saya menegakkan kebenaran dan mengkritik tindakan salah parti atas nama demokrasi yang kononnya menjadi tunjang perjuangan DAP.”

Selain Amran, pendedahan Bekas Pengarah Strategik DAP, Mohammad Razali tentang agenda tersembunyi DAP, juga nampaknya selari dengan apa yang didedahkan oleh Ibrahim.

Mohammad Razali mempunyai maklumat bahawa DAP ditaja oleh Zionis Yahudi dengan dana RM1.2 bilion yang masuk melalui Singapura.

Razali mencatatkan bahawa, “Dalam satu majlis makan malam DAP, seorang Ketua Paderi daripada Afrika Selatan berkata mereka telah membuat satu frame time. Dalam jangka masa sepuluh tahun, mereka akan pastikan agama rasmi Malaysia adalah agama Kristian. Pihak DAP telah setuju untuk bekerjasama dengan pihak Kristian untuk menjayakan misi ini. Kita (DAP) akan berganding bahu dengan pihak Kristian untuk pastikan dalam masa sepuluh tahun agama rasmi Malaysia adalah agama Kristian.”

Namun di sebalik itu, Razali telah dimaki-hamun oleh Lim Guan Eng dimarahi oleh Mat Sabu (ejen DAP?) dan mendakwa bahawa dia (Mat Sabu) lebih tahu tentang Islam daripada Razali.

Adakah ini yang dimaksudkan proksi, deception dan penyamaran oleh buku berkenaan?

Hari ini segala serangan terhadap Islam dan kaum Bumiputera amat jelas terlihat apabila Tabung Haji, Bank Islam, Khazanah dan entah apa lagi telah menjadi sasaran kerajaan PH yang didominasi oleh DAP.

Kita tidak perlu membangkitkan isu LGBT, dan pluralisme agama sebagaimana ucapan Anwar Ibrahim di LSE London yang mengangkat bahawa semua agama adalah sama, dan semua agama menyembah tuhan yang sama.

Fahaman pluralisme agama itu amat bertentangan dengan firman Allah dalam surah Al-Kafirun.

Dengan kata-kata lain, mana-mana pemimpin yang berpegang kepada fahaman tersebut adalah munafik yang lebih berbahaya daripada kafirun.

Jelaslah bahawa agama Islam dan umatnya di Malaysia sedang terancam.

https://cungkil.wordpress.com/2019/05/26/dap-lebih-bahaya-daripada-pengganas-isis-atau-daesh/

C n P from:

SuaraMerdekaOnline

Suratan..

SURATAN ATAU KEBETULAN?

19 September 2019

Oleh : MEGAT TAWARIKH(MT)

Kebetulan??

Apakah anda rasa ianya kebetulan apabila:-

  • KLIA Sistem Down tetibe…”Pelancong” China & HK berpusu2 masuk hari yg sama?

Apakah anda rasa ianya kebetulan apabila :-

  • Mak Lampir Umum jual rumah untuk warga Hongking dan China.?

Apakah anda rasa ianya kebetulan apabila:-

  • Pembongkaran Sindiket Jual IC untuk warga China?

Apakah anda rasa ianya secara kebetulan apabila:-

  • Ketua JPN ugut Netizen supaya “tutup mulut”…..tapi kantoi jugak.

Apakah anda yakin ianya kebetulan apabila:-

  • Kempen BMF Menteri melalak…Isu taraf Kerakyatan DZN Menteri melalak…Sindiket Jual IC Menteri semua Bisu?

Apakah ianya kebetulan apabila:-

  • Latipa Koya Segan silu nak buat sidang Media pasal isu Jual IC Seperti yg sepatutnya.

Apakah ianya nampak kebetulan apabila:-

  • Zuraidah lancar Aplikasi cari Tandas…..Supaya “Warga Baru” tak berak merata…Kalau kita perhatikan,memang bangsa ni kt mana2 pun boleh buang air. lgpun mereka tidak pandai berbahasa melayu utk menanyakan arah utk ke tandas…mustahil apps tu untuk Warga Malaysia yg asal.

Semua berlaku dalam kurang Sebulan…

ANDA PERASAN ATAU BUAT TAK NAMPAK???

ANTHONY LOKE cakap
lepas dpt kerakyatan automatik dpt lesen. Kalau ambil proses mcm biasa takut kantoi plk sbb tak reti berbahasa melayu.Ada ker rakyat tempatan yg ada lesen memandu negara asing tapi takde lesen memandu malaysia(negara sendiri). Terbukti ini memang utk pendatang haram dari CHINA.

……………

Jadi kita wajib minta diadakan RCI berkenaan isu Kad Pengenalan ni.

Menteri pun senyap jer… Mcm takut kantoi kalau bersuara… Cuba kalau kes ni berlaku zaman BN…

Satu soalan pada Zuraidah Mak Lampir, kenapa cuma jutawan dari China saja yang ditawarkan utk beli rumah mewah di Malaysia?

Apakah rakyat Brunei, Indonesia dan Pak Arab dari Timur Tengah tak cukup duit untuk beli rumah mewah di Malaysia!!!

Fikir-fikirkan lah wahai Islam Melayu Bumiputera..

Tak payah tunggu lama.Tak payah tunggu 2023…Tahun 2021 Malaysia dah jadi negara Republik jika kita tak buat sesuatu..Hanya dari “Bangsa” yg ada 20% dalam negara tetapi sedang meningkat berpuluh kali ganda setiap minggu.Tanpa kita sedar pendatang cina yang dah ada dalam Malaysia hampir 700 ribu.Mereka ini bakal mendapat kelayakan untuk menjadi pengundi dan akhirnya menentukan bangsa apa yang akan memerintah Tanah Melayu.

Bangsa Melayu bakal menjadi majoriti tipis yang tidak punyai apa2 kelebihan.Bangsa yang dulunya minoriti bakal bersaing dengan berbeza hanya beberapa peratus.Bandar2 tidak lagi mampu didiami oleh Bangsa Melayu.Masjid akan kosong.Gereja dan Tokong akan bertambah disetiap penjuru setiap bangunan atau kawasan.

Tak payah nak tukar perlembagaan.Walau perlembagaan ada tapi apa saja yg mereka nak buat bila kuasa ada di tangan mereka seperti sekarang.Perlembagaan hanya akan jadi kertas usang yang tak membantu apa2 pun.Apakah perlembagaan telah diubah hari ini??? Tapi mereka dah bleh hina dan caci melayu.Mereka dah boleh diskriminasikan melayu di jabatan kerajaan.Usahkan syarikat dan kilang bangsa mereka.Ada cina yang kena tangkap dari pelanggaran perlembagaan ni??? Takde kan…So itu yg akan mereka lakukan tanpa perlu mengubah apa isi kandungan dalam perlembagaan pun.

Pejuang melayu hanya tunggu dan lihat.Penyatuan Ummah hanya mengharapkan pilihanraya untuk menang..(Jika menang)..Klau kalah???

Maka Melayu akan terus merempat dan Mahathir merupakan manusia dan pemimpin paling bangsat hanya kerana dendamnya kpd Najib yang juga harus dipersalahkan kerana angkuh kononnya takkan kalah.Mahathir tak rugi apa2 sbb harta anak beranak dah dihantar keluar negara 7 keturunan boleh hidup mewah di London.Najib boleh hidup senang sehingga hari ni walau bepuluh kes di mahkamah.Silap2 klau masuk penjara pun dia boleh beli sebiji penjara mcm Raja Dadah di Colombia dan Cuba.Takde masalah.Tapi melayu akan terbangsat.Cina akan bermaharajalela.Nanti akan ada setiap jam melayu di tetak dan dibuang ke longkang jika ada yang melawan.Lihat saja apa yang kerajaan China buat pada Bangsa Uyghur di China.Itu juga akan berlaku di Malaysia.Polis hanya buat keje tangkap orang melayu yang menulis dan bersuara mempertahankan bangsa dan agama.Yang hina melayu diberi jaminan polis jer.

Mahu diam???
Tak percaya akan berlaku??

Fikirkan dan sebarkan

Megat Tawarikh

Dr Zakir Naik

5 Sebab Bangsa DAP Lancang Mengusir Dr Zakir Naik

  1. TUTUP Isu Kewarganegaraan.
  2. TUTUP Isu Rogol Amah
  3. TUTUP Isu Tambak Laut Pulau Pinang
  4. TUTUP Isu Sekat Pindaan Enakmen Agama Islam Selangor
  5. TUTUP Isu Hina Sultan

Saya tidak membina persepsi. Tapi itulah kenyataan yg dikaitkan dgn Bangsa DAP ini!

Datang bersembah,
Diberi ruang di bumi bertuah,
Tuan rumah beralah,
“Biarlah,takpa,kita bantulah”

Bila kaya mereka bermegah,
Sikit-sikit mereka sanggah,
Tuan rumah masih beralah

Datang bersembah,
Kita kongsi bersama bumi bertuah,
Kita cuba jadi satu dalam semua masalah,
Kita masih lagi beralah

Mereka tolak sikit-sikit sampai nak rebah,
Kita senyum masih beralah,

Beralah punya beralah,
Sampai kita tak cukup tanah,

Beralah punya beralah,
Sampai jawi masuk tong sampah,

Beralah punya beralah,
Askar pula disuruh kait buah,

Beralah punya beralah,
Warna bendera pula diubah,

Beralah punya beralah,
Setiap hari makin bermasalah,

Beralah punya beralah,
Jangan sampai rumah kita musnah,

Beralah punya beralah,
Sakit hati makin bernanah,

Beralah punya beralah,
Mungkin tetamu bakal halau tuan rumah?

Entah sampai bila nak beralah?
Berkeras dituduh kita punca masalah,
Berlembut kita dipijak sampai ke tanah..

The truth is incontrovertible!

https://m.utusan.com.my/berita/nasional/mana-suara-pemimpin-menteri-ketika-melayu-islam-dihina-1.955113

SEBARKAN SEBANYAKNYA…